Cursuri – Open Doors Generation

Cursuri

Participă la 4 cursuri de dezvoltare personală și profesională, pe durata a 4 saptamani, câte un curs pe săptămână, gratuit și fără nicio condiționare.


Tematica cursurilor

  • 1. Comunicare Eficientă
  • 2. Persuasiune – Arta de a convinge transparent
  • 3. Manipularea subliminală – Influențarea conștientului ascuns
  • 4. Inteligența emoțională – Adevărata armă a succesului social
  • 5. Leadership – Să fii mai puțin manager și mai mult Model de Performanță
  • 6. Educație financiară – Soluții, riscuri și principii ale succesului financiar
  • 7. Antreprenoriat – Secrete ale mentalității de învingător
  • 8. Marketing & Sales – Tactici pentru a crea plus-valoare în afaceri

Prezentarea cursurilor

1. Comunicare Eficientă
Mulți spun că știu să comunice bine. Adevărul este că puțini dintre noi cunosc și folosesc tehnici corecte de comunicare eficientă. Fiecăruia dintre noi îi place să descopere oameni, să învețe idei noi și să dezvolte noi valențe ale vieții. Totul se leagă de comunicare și, cu siguranță, una dintre cele mai interesante zone în care putem fi mai buni în viață este COMUNICAREA. În acest curs participanții învață multe aspecte importante și interesante legate de comunicarea verbală, non-verbală și para-verbală, despre tehnici de feedback și despre ce capcane și greșeli să evităm în comunicarea uzuală. Dar ce este foarte frumos la cursul nostru este faptul că totul se desfășoară prin exerciții, jocuri, zâmbete și debriefing.

2. Persuasiunea - Arta de a convinge transparent
De peste 2.000 de ani studiem cu atenție oratoria, retorica, elocința. De la Platon și Cicero și până la Cialdini și Mucchielli am descoperit cum să stăm în fața a 1-2 oameni, sau a mii de oameni, și să fim carismatici, atractivi, credibili, apreciați și respectați. Cei pragmatici își doresc, în plus, să îți atingă obiective bine determinate, de natură socială, financiară sau de business. Peste 20.000 de oameni care mă urmează, peste 2 milioane de euro succes în urma unei investiții sau peste 300 de clienți noi anual și o creștere anuală a cifrei de afaceri cu +30%. Persuasiunea rămâne calea prin care îi poți face pe cei mai mulți să te urmeze în mod conștient și, în plus, să fie și fericiți pentru că au făcut-o. Înveți tehnici, principii și ancore utilizate în psihologia persuasiunii.

3. Manipularea subliminală – Influențarea conștientului ascuns
Cunoașterea a ajuns azi la niveluri foarte înalte și este acum disponibilă nu doar celor inițiați în școli de înaltă formare. Tot mai mulți oameni primesc acces la secretele psihologiei, influențării sociale sau marketingului care influențează masele. Manipularea subliminală și modul în care funcționează subconștientul uman sunt 2 zone de cunoaștere care aduc multe beneficii experților din multe zone de business – marketing, vânzări, publicitate, creație video, copywriting sau public speaking.

Vei învăța la acest curs ce secrete se ascund în subconștientul nostru, dar și ce tehnici folosesc experții pentru a ne influența direcția și deciziile în viață. Începând cu acest curs, asimilezi tehnici avansate utilizate de experții în marketing și influențarea socială, cu profunzimi caracteristice marilor inițiați ai lumii. Pătrundem puțin câte puțin în tainele psihologiei și sociologiei, cu mare aplicabilitate în tot cee ce facem în viață sau în diferite activități profesionale și sociale.

4. Inteligența emoțională – Adevărata armă a succesului social
Mulți dintre noi căutăm continuu soluții, tactici și strategii bune pentru a reuși în viață. Tehnicile inteligenței emoționale ajută pentru a fi mai stăpâni pe noi și emoțiile noastre, pentru a gestiona mai bine emoțiile celor de lângă noi, pentru a genera mai multă atractivitate, să fim mai plăcuți, mai echilibrați, mai cuceritori și cu mai mare succes. În timpul cursului descoperim aspecte importante ale inteligenței emoționale și ele ne vor acompania toată viața, aducând o mare valoare în tot ceea ce facem și în fiecare decizie pe care o luăm de azi înainte.

5. Leadership – Să fii mai puțin manager și mai mult Model de Performanță
Studiem în acest curs leadershipul din 3 perspective = leadership personal, social și organizațional. Ne antrenăm prin exerciții și jocuri și dezbatem prin sesiuni scurte de debriefing tehnici și elemente esențiale de leadership, construim modele potrivite la nivel personal pentru a deveni mai buni în coordonarea și conducerea oamenilor cu care interacționăm în viați, personal sau profesional. Înțelegem mai bine ce înseamnă coaching, mentorat, brainstorming, povestea de succes, milestones și multe alte tehnici care ne învaâă să fim mai buni cu noi și cu cei la a căror evoluție constribuim.

6. Educație financiară – Soluții, riscuri și principii ale succesului financiar
Învățăm în acest curs ce înseamnă riscul de velocitate, riscul cazino, riscul de benchmark, riscul balonului de săpun, piramida financiară, modelul Cea Mai Buna Soluție pentru mine ți multe alte noțiuni extrem de utile pentru a avea o evoluție financiară bună în viață.

Exersăm prin intermediul a două jocuri interactive cum putemj să identificăm cel mai bun model financiar de urmat, pentru a fi siguri că nu devenim captivi în așa numită ”cursă a șobolanului” sau derutați de raportul standard de viață / calitate a vieții. Deprindem principii corecte de echilibrare financiară și deprindem metode utile pentru a regla bine relația dintre independența financiară și libertatea financiară.

7. Antreprenoriat – Secrete ale mentalității de învingător
Accesezi în cadrul acestui curs strategii interesante pentru a deveni antreprenor, de la un mic freelancer până la competențele și abilitățile unui mare om de afaceri, om care dezvoltă proiecte mari și programe de business complexe, unește echipe dinamice de oameni experimentați, clienți multipli și piețe tot mai diversificate. Este important să înțelegi și să știi să îmbini concepte multiple de business, de la management și marketing până la strategii comerciale și financiare avansate. Ne oprim, pe scurt, la modele și tactici majore ce definesc afacerile puternice: strategiile multibrand, parteneriatele strategice și rețele de parteneriate comerciale, modelul evreiesc, strategii minge la fileu, strategii multi-segmentare sau multi-prospectare, strategiile de gamă, strategiile de branding șiindicatorii esențiali pentru performanță – recurență, predicitbilitate, scalabilitate, conversie și return-on-investment.

Și ca să fie foarte interactiv și antrenant pentru a dobândi competențe noi practice, pornim toți cei care participăm la curs de la un model de business. Practic, fiecare ne construim propria afacere și avem grijă să descoperim idei și modele noi de la colegi astfel încât să avem la final cel mai bun model.

8. Marketing & Sales – Tactici pentru a crea plus-valoare în afaceri
Ce poate fi mai important pentru un manager sau pentru un viitor mare om de afaceri decât să știi foarte bine cum să difernețiezi și folosești campaniile push și pull, noțiuni importante precum business-funnel și indici de conversie, campanii de call-center, marketing-direct și marketing digital, tactici de marketing interesante precum produs cârlig, produs tractor, produs lider, produs profit sau lead-magnet.

Vei cunoaște tactici profitabile folosite de mari corporații multi-naționale precum Microsoft, Apple, McDonald’s, General Electric și HP, Societe Generale – integrarea pe orizontală sau Inditex, VW AG și Pepsi-Cola. Învățăm de la marii lideri ai lumii și utilizăm ceea ce ne ajută să fim mai buni.

De asemenea, parcurgem pe scurt câteva tehnici foarte eficiente în vânzări precum Rățușca cea Urâtă, Piciorul în ușă și AIDA, Piciorul în casă, AC/DC și Smântânirea.


Coordonatori programe

Sa facem cunostinta!

Eduard Leoveanu

Trainer Senior / Managing Partner

Alaturi de o echipa formata din peste 250 de oameni, in calitate de trainer si director vanzari, Eduard si-a adus contributia la lansarea cu mare succes a 5 produse din domeniul financiar. A contribuit la dezvoltarea profesionala si financiara a peste 4.000 de oameni de marketing si vanzari, de la juniori pana la directori si oameni de afaceri. A lucrat cu peste 200 de companii din diverse domenii.

Marius Bâzgă

Trainer Senior / Director Executiv

Marius a fost After-Sales Manager Automobile Bavaria si Porsche Bucuresti. Cu experienta vasta pe zona de lux, a dezvoltat solutii ample de management pentru clienti Porsche, Bentley, Rolls Royce, Lamborghini. In ultimii 5 ani, Marius a obtinut multiple certificari in domeniul formarii si dezvoltarii profesionale a echipelor de vanzari. Este orientat catre rezultate.


Ștefan Baratoși

Trainer / Director Vanzari

Experienta lui Stefan, in calitate de consultant si business coach pentru companii si manageri din multiple domenii de activitate, i-a dezvoltat capacitatea de a dezvolta aptitudini si competente dintre cele mai complexe, in special pe zone de leadership si managementul marketingului integrat – strategii de branding, identitate vizuala corporativa, strategii de crestere a afacerilor, etc.

Ramona Moșiț

Trainer Senior

Ramona are o experienta bogata in calitate de facilitator in diverse cursuri si workshop-uri de comunicare si vanzari. A sustinut peste 500 sesiuni de dezvoltare a competentelor si abilitatilor, cu echipe mari de specialisti comunicare si vanzari. Incepand din 2010, Ramona a contribuit la dezvoltarea Manualului de comunicare si persuasiune – ”50 Tehnici de Influentare”, un reper in domeniul tehnicilor de convingere si in cercetarea de profil.


Cristina Țiglă

Director Dezvoltare

Cristina Țiglă este expert în management și antreprenoriat, cu competente extinse de capital uman, management comercial, marketing și elemente juridice. A contribuit la dezvoltarea amai multor companii din domenii diverse de activitate: lohn, afaceri on-line, construcții, asigurări, clinici stomatologice și servicii & echipamente HoReCa.

Oana Leoveanu

Director Marketing & Comunicare

Oana a creat si dezvoltat programul de wellbeing STAY INSPIRED!, pornind de la ceea ce arata tendintele internationale in domeniul resurselor umane. Oana a fost anterior Sef Comunicare si PR in cadrul grupului BCR si s-a format ca specialist in comunicare interna si externa, de la copywriting si branding pana la programe ample, integrate de comunicare corporate.